Browse Month: August 2017

Sayu : Leher Abang Bonot terkulai ditetak kejam .. Kes lembu berakhir maut (8Gambar)

Leher Abang Bonot terkulai ditetak kejam .. Kes lembu berakhir maut (8Gambar)

Segamat : Ahmad Bonot atau Ahmad Radzi Jamaludin, 39, maut ditetak kejam dengan parang dalam kejadian di FELDA Chemplak, Segamat pagi tadi ketika sedang menjual daging untuk persediaan menyambut Hari Raya Aidiladha.

Arwah mesra dengan panggilan Abang Bonot maut ketika dalam perjalanan untuk mendapatkan rawatan akibat parah di leher dan tangan kirinya, dalam kejadian 7.30 pagi.

Info awal mengatakan kes tersebut berpunca dari lembu yang di jual mangsa,namun sejauh mana tidak pasti kes disiasat oleh pihak berwajib

Difahamkan, ketika kejadian mangsa sibuk menggantung daging untuk dijual sempena Aidiladha sebelum tiba-tiba didatangi seorang lelaki bersenjatakan objek tajam.

Mangsa yang pada mulanya menyangka lelaki itu pelanggannya meneruskan tugas menggantung daging sebelum tiba-tiba dikatakan ditetak dari belakang.

Mangsa terbaring berlumuran darah akibat kecederaan di leher dan tangan kirinya terkulai.

Orang ramai kumudian membawanya ke klinik kesihatan berhampiran untuk mendapatkan rawatan kecemasan namun disahkan meninggal dunia ketika dalam perjalanan.

Sementara itu, Ketua Polis daerah Segamat, Superintendan Raub Selamat, berkata selepas menerima laporan awam pihaknya menjalankan siasatan dan menahan suspek lelaki hanya beberapa minit selepas kejadian di sekitar Labis.

“Lelaki itu ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan kami berharap orang ramai yang mempunyai maklumat akan tampil ke balai polis berhampiran.

“Selain itu, kami berharap orang ramai tidak akan membuat sebarang spekulasi dan memberi ruang kepada kami menjalankan siasatan terperinci,” katanya yang enggan mengulas lanjut. Al fatihah

Baca juga artikel lain : Allahuakbar .. lagi 2 hari menjelang hari raya Korban suami pergi buat selamanya akibat kecuaian org lain .. sayu lihat isteri ini dan anak-anak moga tabah 😭😭😭 .. Al fatihah

Sayu : Selamat tinggal sayang .. Ajal Myvi nya dirempuh Honda Accord (10Gambar)

*Artical Trending World Wide*

Sayu : Malang bertimpa si ibu .. tangan putus gagal disambung anak dikandung maut (8Gambar)

Baling : Seorang wanita yang sarat mengandung putus tangan kanan apabila motosikal yang dinaiki bersama seorang lelaki yang dipercayai suami mangsa terlibat dalam kemalangan semalam.

Dalam kejadian di Taman Desa Anggerik Baling Kedah itu wanita berkenaan parah apabila tangan kanan nya putus impak kemalangan dan kandungan nya mengalami kesakitan impak  dari terjatuh semasa kemalangan.

Lelaki terbabit juga parah dikepala, mereka berdua di hantar kehospital untuk menerima rawatan dan process menyambungkan semula tangan mangsa.

Namun perkhabar hari ini tangan wanita terbabit gagal disambung kerana jangkitan kuman dan apa yang lebih malang lagi anak dalam kadungan juga meninggal dunia kesan kemalangan yang dialami mereka.

Sungguh sedih apa yang dialami oleh wanita terbabit malang bertimpa-timpa untuk dirinya semoga dirinya tabah.

Identiti mangsa dan punca sebenar kejadian masih di siasat oleh pihak berwajib, apa yang berlaku mengundang pilu netizen dilaman sosial mengenain nasib yang menimpa wanita terbabit. Al fatihah buat anak syurga mangsa.

Baca juga : (INFO MANFAAT) HEBATNYA AMALAN INI, JIKA DIAMALKAN SETIAP HARI JUMAAT, ALLAH AMPUNKAN DOSA SEBANYAK 80 TAHUN

#TOLONG JANGAN ABAIKAN SETELAH MEMBACA ARTIKEL INI, BAGIKAN KEPADA TEMAN ANDA DI MEDIA SOSIAL SEMOGA ANDA MEMPEROLEH PAHALA KEBAIKAN AMIIN

(INFO MANFAAT) HEBATNYA AMALAN INI, JIKA DIAMALKAN SETIAP HARI JUMAAT, ALLAH AMPUNKAN DOSA SEBANYAK 80 TAHUN

*Artical Trending World Wide*

Sayu : Ajal bakal pengantin pulang sambut Merdeka .. Amanie maut fikri cedera (10Gambar)

Machang : Seorang wanita maut apabila kereta yang dinaikinya bersama tunang nya terlibat dalam kemalangan pukul 5 pagi tadi di Machang.

Mangsa yang maut Shahira Amanie manakala tunang nya Fikri cedera apabila kereta yang dinaiki mereka hilang kawalan dan dirempuh sebuah kereta lain.

Amanie dan Fikri dari arah Kota Bharu menghala ke Kuala Krai selepas menghadiri sambutan malam kemerdekaan bersama rakan-rakan kelab kereta Honda yang disertai mereka.

Dikhabarkan pasangan ini bakal mendirikan rumahtangga selepas mengikat tali pertunangan, Amanie masih belajar dan sendang menjalani Pratikal di Pejabat Tanah Kuala Krai.

Apa yang berlaku mengundang pilu hasrat Fikri untuk mendirikan rumah tangga dengan tunang nya itu tidak kesampaian semoga dia cepat sembuh dan tabah.

Punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib, semoga roh Amanie dicucuri rahmat permergian nya mengejutkan rakan-rakan dan keluarga. Alfatihah.

Baca lagi artikel lain : Tak payah susah susah buang duit beli pelekat toksin di kaki sebelum tidur tu.Garam dah ada di dapur , cuma tinggal nak cuba saja. 🙂

#TOLONG JANGAN ABAIKAN SETELAH MEMBACA ARTIKEL INI, BAGIKAN KEPADA TEMAN ANDA DI MEDIA SOSIAL SEMOGA ANDA MEMPEROLEH PAHALA KEBAIKAN AMIIN

Rendam Kaki Anda Ke Dalam Air Garam Hangat Selama 30 Minit, Anda Akan Terkejut Dengan Apa Yang Terjadi!

*Artical Trending World Wide*

(INFO MANFAAT) HEBATNYA AMALAN INI, JIKA DIAMALKAN SETIAP HARI JUMAAT, ALLAH AMPUNKAN DOSA SEBANYAK 80 TAHUN

(INFO MANFAAT) HEBATNYA AMALAN INI, JIKA DIAMALKAN SETIAP HARI JUMAAT, ALLAH AMPUNKAN DOSA SEBANYAK 80 TAHUN

#TOLONG JANGAN ABAIKAN SETELAH MEMBACA ARTIKEL INI, BAGIKAN KEPADA TEMAN ANDA DI MEDIA SOSIAL SEMOGA ANDA MEMPEROLEH PAHALA KEBAIKAN AMIIN

Baca juga : Kongsikan! Bentuk Jari Manis Dan Jari Kelingking Boleh Dedah Personaliti Sebenar Anda

(TOLONG SEBARKAN WALAUPUN ANDA TELAH MEMBACANYA SEBELUM INI. SEBAGAI PERINGATAN)

Bentuk Jari Manis Dan Jari Kelingking Boleh Dedah Personaliti Sebenar Anda

Rasulullah s.a.w. bersabda “Sesiapa yang berselawat ke atasku sebanyak 80 kali pada hari Jumaat, Allah swt akan mengampunkan dosanya sebanyak 80 tahun. Telah ditanya; Wahai Rasulullah s.a.w, Bagaimanakah selawat itu? Baginda menjawab “Allah humma salli ala muhammadin abdika wa nabiyyika wa rasulikan nabiyyil ummi” (Ya Allah, limpahkanlah rahmat kepada Sayidina Muhammad seorang hamba, Nabi dan utusanMu yang ummi”) [Al-Qawl al-Badee’; Al Muassah al-Rayyan; Takhreej Al-Ihya; Dar Al-Hadith)

Selawat pada hari Jumaat 80 kali boleh menghapuskan dosa. Rasulullah s.a.w. juga ada bersabda yang menyatakan:

Abu Hurairah r.a. meriwayatkan bahawa Rasulullah (SAW) bersabda “Sesiapa yang membaca selawat seperti ini sebanyak lapan puluh kali sejurus selepas sembahyang Asar pada Hari Jumaat, sebelum bangun dari tempat sembahyangnya, akan diampunkan dosanya sebanyak 80 tahun dan diberikan pahala 80 tahun ibadah.

Allahumma Solli ‘Alaa Muhammadinin Nabiyyil Ummiyyi wa-’Alaa Aalehi wa-sallim Tasleeyma.[Al-Jami Al-Saghir; Allamah Sakhaawi RA dalam Al-Qawl al-Badee’; Imaam Daraqutni RA and Al Muassah al-Rayyan]

Dari Aus bin Aus r.a.katanya, Rasulullah s.a.w bersabda, “Sesungguhnya di antara hari-harimu yang paling utama sekali ialah hari Jumaat, maka perbanyakkanlah membaca selawat padaku pada hari itu, sebab sesungguhnya bacaan selawatmu itu ditunjukkan kepadaku. Para sahabat berkata: Ya Rasulullah, bagaimanakah selawat kita semua itu dapat ditunjukkan kepada Tuan, sedangkan Tuan sudah hancur tubuhnya? Nabi s.a.w bersabda: Sesungguhnya Allah mengharamkan pada tanah untuk makan tubuh sekelian Nabi. (Riwayat Abu Dawud dengan isnad sahih.)

Nabi Muhammad s.a.w. bersabda, “Perbanyakkanlah membaca selawat padaku pada malam dan hari Jumaat, sesiapa yang membaca selawat untukku satu kali, Allah akan berselawat kepadanya 10 kali (Allah akan memberinya rahmat 10 kali) “. (Riwayat Al Baihaqi)

sumber; pelikdunia

Baca lagi artikel lain : Allahuakbar .. lagi 2 hari menjelang hari raya Korban suami pergi buat selamanya akibat kecuaian org lain .. sayu lihat isteri ini dan anak-anak moga tabah 😭😭😭 .. Al fatihah

Sayu : Selamat tinggal sayang .. Ajal Myvi nya dirempuh Honda Accord (10Gambar)

*Artical Trending World Wide*

Sayu : Selamat tinggal sayang .. Ajal Myvi nya dirempuh Honda Accord (10Gambar)

Selamat tinggal sayang .. Ajal Myvi nya dirempuh Honda Accord (10Gambar)

Kemaman : Suami maut isteri dan 2 anak cedera apabila kereta jenis Perodua Myvi yang di naiki keluarga ini dirempuh sebuah kereta Honda Accord yang hilang kawalan dalam kejadian pagi tadi berdekatan Masjid Kg Chendor.

Dalam kemalangan tersebut lelaki pemandu kereta Myvi  maut ditempat kejadian dihadapan isteri dan 2 anaknya, suasana sayu menyelubungi tempat kejadian melihat tangisan isteri dan dua anak mangsa.

Punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib, Laporan awal  pemandu Honda berbangsa cina tidak mengalami kecederaan namun kereta nya remuk teruk di hadapan.

Semoga isteri mangsa dan anak-anak tabah kehilangan insan tersayang yang bergelar suami atau ayah, identiti keluarga terbabit masih belum dikenal pasti. Al fatihah

Baca lagi artikel lain : Kongsikan! Bentuk Jari Manis Dan Jari Kelingking Boleh Dedah Personaliti Sebenar Anda

(TOLONG SEBARKAN WALAUPUN ANDA TELAH MEMBACANYA SEBELUM INI. SEBAGAI PERINGATAN)

Bentuk Jari Manis Dan Jari Kelingking Boleh Dedah Personaliti Sebenar Anda

*Artical Trending World Wide*

Rendam Kaki Anda Ke Dalam Air Garam Hangat Selama 30 Minit, Anda Akan Terkejut Dengan Apa Yang Terjadi!

Baca lagi artikel lain : Pergimu telah mengejutkan semua rakan sperjuangan ..kenangan bersamamu akan kekal hingga akhir hayat ..smoga dirimu tenang disana 😰😰..Alfatihah

Sayu : Foto terakhir .. Ajal bertembung penunggang Y15zr maut rempuh Alza (10Gambar)

Rendam Kaki Anda Ke Dalam Air Garam Hangat Selama 30 Minit, Anda Akan Terkejut Dengan Apa Yang Terjadi!

Akumulasi racun bertahun-tahun akan menghambat kelancaran peredaran darah dan memacu semua organ tubuh bekerja lebih keras hingga terjadi ketidakseimbangan tubuh sehingga muncul penyakit serius seperti: diabetes, darah tinggi, kanker, gangguan hati, stroke dan lainnya.

Detoksifikasi

Detoks adalah proses mengeluarkan racun dari dalam tubuh. Pada dasarnya di dalam tubuh kita, terdapat aliran energi (chi) mengalir melalui 12 jalur meridian, 6 diantaranya mengalir melalui organ utama di dalam tubuh dan 6 lainnya di kedua lengan.

Yang menarik yaitu keenam meridian yang melalui organ-organ utama tubuh juga mengalir melalui kaki. Ada 360 syaraf, dimana 60-nya terletak di telapak kaki dan melalui telapak kaki aliran meridian ini menuju ke seluruh tubuh.

Saat organ tubuh mulai tidak berfungsi dengan baik maka pada saat itu kita perlu bantuan dari luar. Salah satunya adalah melakukan detoksifikasi menggunakan air asin (garam).

Mengeluarkan Racun dengan Air Asin

Salah satu cara paling aman dan sederhana mengeluarkan racun dari dalam tubuh adalah detoks dengan air garam. Air asin diketahui memiliki sifat mampu menetralkan energi negatif termasuk racun-racun.

Cara ini bisa anda lakukan sendiri di rumah dan merupakan salah satu metode pengobatan cina kuno yang masih dipraktekkan sampai sekarang.

Air garam bersifat ionik dan akan mengeluarkan racun dengan cara memaksa racun keluar melalui kaki. Air garam hangat akan menghasilkan ion positif dan negatif di dalam air. Ion detoks adalah pengion air asin hangat dengan bolak polaritas.

Berikut ini langkah detoks menggunakan air garam:

1. Sediakan air panas secukupnya untuk merendam telapak hingga mata kaki.

2. Larutkan garam murni hingga cukup terasa asin.

3. Rendam kaki ketika air mulai hangat, biarkan selama lebih kurang 30 menit hingga air berangsur dingin dan lihat perubahan warna air.

4. Pada tubuh yang memiliki kandungan toxin tinggi, warna air akan terlihat jelas mengalami perubahan warna menjadi keruh kecoklatan.

Sebaiknya perendaman kaki dilakukan pada keadaan rilex atau menjelang tidur malam.

Selamat mencuba. Jika suka dengan artikel ini, jangan lupa like dan share.

Baca lagi artikel menarik : Kes kali nie betul-betul buat jantung mcm jatuh dr tingkat 40…seorang suami nekad menangkap isterinya yg sedang berzina dgn seorang lelaki yg tidak dikenali..apa yg sgt menyedihkan, 3 cctv hotel tersebut merakam detik-detik penangkapan dari perjalanan isteri menaiki lif hingga pintu bilik hotel terbuka dan menemui isterinya dlm keadaan sedang..

Sayu : Suami Tangkap isteri Berzina kini Viral Dilaman Sosial mendapat Pujian Dari Netizen.. (3GAMBAR)

Sumber: kemarahanpaklong

*Artical Trending World Wide*

Bentuk Jari Manis Dan Jari Kelingking Boleh Dedah Personaliti Sebenar Anda

Sekarang ini, terdapat pelbagai cara dan teknik yang digunakan bagi menggenalpasti personaliti seseorang individu itu.

Selain daripada menggunakan ujian imej ini, bentuk jari manis dan jari kelingking rupa-rupanya juga dapat mendedahkan personaliti seseorang itu dengan hanya melihat jarak dan panjang di antara kedua-dua jari ini.

1. Jari kelingking sama tinggi dengan tapak jari manis

Kamu sebenarnya tidak suka bersaing, takut bersendirian dan selalu berpura-pura gembira di hadapan orang lain.

Kamu merupakan seorang yang sangat penyabar dan boleh menyimpan rahsia di dalam hati dengan baik.

Kamu sering memikirkan orang lain dahulu sebelum diri kamu sendiri dan sering mencuba untuk mengubah diri sendiri untuk orang lain.

Kamu merupakan seorang yang takut kepada kegagalan dan selalu ingin kelihatan kuat di hadapan oran glain.

Kamu merupakan seorang yang sensitif tetapi sangat peramah dan sangat menghargai persahabatan.

2. Jari kelingking lebih tinggi daripada tapak jari manis

Kamu merupakan seorang yang sangat pandai membuat perancangan dan memiliki semangat perjuangan yang tinggi dan tidak kisah untuk berusaha sekuat yang mungkin.

Kamu tidak pendendam dan setiap kali kamu kecewa, semuanya akan berlalu dengan cepat sekali.

Kalau orang baik kepada kamu, kamu akan membalasnya berlipat kali ganda.

Kamu merupakan seorang yang praktikal dan tidak gemarkan perkara yang rumit dan memenatkan.

Kamu merupakan seorang yang keras kepala, kadang sudah tahu itu salah, tapi kamu tetap merentasi semua rintangan dan tetap berjalan ke arah yang kamu mahukan.

Kamu benci membuat keputusan.

3. Jari kelingking lebih pendek daripada tapak jari manis

Kamu orang yang romantis dan peduli akan hal-hal kecil untuk orang yang kamu cintai.

Kamu lebih lambat untuk bergaul dan nampak pendiam di depan orang yang kamu tidak kenali.

Kamu sering berpura-pura kuat dan tenang, sehingga orang lain tidak boleh membaca diri kamu yang sebenarnya.

Kamu sering berharap ada orang yang mengerti kamu, mencintai kamu dan tahu apa yang kamu mahukan.

Kamu sering melindungi kesemua kesedihan kamu, tapi kamu juga berharap ada orang yang dapat menghiburkan kamu dan memberi rasa aman.

Baca lagi artikel : Akhirnya TERBONGKAR Rahsia!! 6 Gambar ANAK DERHAKA Bertukar Jadi BUAYA Yang Di BONGKARKAN Sendiri Oleh USTAZ 🙂

Akhirnya TERBONGKAR Rahsia!! 6 Gambar ANAK DERHAKA Bertukar Jadi BUAYA Yang Di BONGKARKAN Sendiri Oleh USTAZ

sumber : Taiko TV

*Artical Trending World Wide*

Menakjubkan! Jika Anda Mengalami Masalah Bisul Atau Luka Cuba Petua Ini. Memang Berkesan.Sebarkan

BISUL adalah masalah jangkitan biasa dialami setiap orang sama ada kanak-kanak atau orang dewasa. Jangkitan bermula apabila bakteria atau parasit pada kulit merebak ke lapisan dalaman kulit menyebabkan ia kemerahan, bengkak, berisi nanah dan menyakitkan. Jenis bakteria paling biasa menyebabkan bisul pada kulit dikenali sebagai Staphylococcus Aerues.

Individu tertentu boleh mengalami masalah bisul atau jangkitan begini akibat diabetes, amino yang terjejas, HIV, tercedera serta imuniti yang rendah terutama pada kanak-kanak dan warga tua.

Pakar Perunding Pembedahan Ortopedik, Pusat Perubatan Prince Court, Dr Yong Chee Khuen, berkata biasanya bisul berlaku disebabkan kecederaan atau kemalangan yang tidak dirawat sempurna dengan kadar segera hingga menyebabkan terbentuknya ulser atau keradangan dalam kulit sehingga dijangkiti bakteria.

“Perlu diingat, bisul pada kebanyakan bahagian tubuh agak sukar untuk sembuh dengan sendirinya. Kerana itu, sekiranya tanda awal bisul muncul, rawatan perubatan segera perlu diberikan,” katanya

Merawat Bisul Mengikut Kaedah Tradisional

Campuran semulajadi ini dapat mengubati masalah jerawat, bisul atau luka lain pada kulit, yang mengumpulkan nanah.

Untuk menyediakannya anda perlukan:
Madu 1 sudu makan.
Tepung 1 sudu makan.
1 kuning telur

Bagaimana mempersiapkan campuran menakjubkan ini?

Aduk semua bahan bersama-sama dan simpan campuran di peti ais.

Bagaimana cara menggunakan?

Sapukan adunan betul-betul di atas luka atau ulser. Kemudian tutup dengan sehelai kertas tipis (tuala bersih atau kertas tandas). Tukar kertas setiap 3 jam sebelum meletakkan lagi, membersihkan luka. Untuk sapuan waktu malam, biarkan semalaman esok paginya baru tukar. Sekiranya hari berikutnya tiada rasa sakit, maknanya nanah sudah tiada.

Jika campuran ini tidak sesuai dengan kulit anda, mungkin anda ada alergi boleh guna salah satu petua dibawah juga:

1 : Ambil sedikit kapur makan dan sapukan di tempat yang ditumbuhi bisul. Lakukan selalu, Insya-Allah ia akan hilang dan sembuh.

2 : Tumbuk bawang putih hingga hancur.Sapukan bawang putih ditempat yang kena bisul dan balutkan supaya bawang putih tidak jatuh. Lakukan beberapa kali hingga bisul itu hilang.

3 : Tumbuk beberapa tangkai pucuk daun semalu hingga lumat.Tampalkan pada keliling bisul. Biarkan sehingga ia kering. Amalkan selalu sehingga bisul itu sembuh.

4 : Rendam segenggam beras dan beberapa ketul kunyit hidup dengan air sejuk. Kemudian tumbuk hingga hancur. Letakkan pada bisul sehingga ia kering.

5 : Asah kulit buah delima yang basah. Campurkan dengan daun lidah buaya. Sapukan pada permukaan bisul.

Amalkanlah proses di atas sehingga bisul atau kudis anda tu pulih. Mudah-mudahan petua ni dapat membantu anda. Tidak salah jika anda ingin mencuba. Selamat Mencuba ya.

Baca lagi artikel lain : AKHIRNYA TERJAWAB ! Rupanya Ini Cerita SEBENAR Babi Putih Yg Lahirkan 8 Bayi Manusia ! SERAMNYA…

AKHIRNYA TERJAWAB ! Rupanya Ini Cerita SEBENAR Babi Putih Yg Lahirkan 8 Bayi Manusia ! SERAMNYA…

*Artical Trending World Wide*

Sayu : Suami Tangkap isteri Berzina kini Viral Dilaman Sosial mendapat Pujian Dari Netizen.. (3GAMBAR)

Kes kali nie betul-betul buat jantung mcm jatuh dr tingkat 40…seorang suami nekad menangkap isterinya yg sedang berzina dgn seorang lelaki yg tidak dikenali..apa yg sgt menyedihkan, 3 cctv hotel tersebut merakam detik-detik penangkapan dari perjalanan isteri menaiki lif hingga pintu bilik hotel terbuka dan menemui isterinya dlm keadaan sedang..

Untuk kesekian kalinya, kasus perselingkuhan yang berhasil digerebek oleh suami sendiri kembali mewarnai media sosial.
Kali ini datang dari seorang PNS berinisial RS (39).

Terungkapnya perselingkuhan ini bermula saat sang suami, Ade Sunandar (42) membuntuti istrinya yang baru saja keluar dari rumah. Ade mengikuti istrinya karena sudah lama menyimpan rasa curiga pada istrinya.

Dan ternyata benar saja, kecurigaan Ade selama ini memang benar adanya. Istrinya, RS, berhenti di sebuah hotel dan bertemu dengan seorang pria yang juga berprofesi PNS yang diduga adalah selingkuhannya.

Meski sudah terang-terangan, tapi Ade tak langsung mendatangi istrinya. Dia meminta bantuan security hotel agar memutar rekaman CCTV di hotel agar memiliki bukti kuat.
Dalam rekaman CCTV, terlihat selingkuhan istrinya, RN (42) masuk ke dalam kamar hotel. Beberapa saat kemudian, RS yang mengenakan baju putih dan jilbab hitam ikut masuk ke dalam kamar hotel.

“Astagfirullah, istri saya Ndan,” ucap Ade Sunandar saat menyaksikan istrinya masuk ke dalam kamar melalui rekaman CCTV hotel.
Setelah memiliki bukti kuat, Ade pun langsung bergegas mendatangi kamar hotel yang ditemani security hotel.

Security hotel lantas mengetuk pintu kamar, namun tak kunjung dibuka. Setelah beberapa kali diketuk, akhirnya pintu kamar dibuka. Seketika itu pula Ade menerobos masuk ke dalam. Dan betapa terkejutnya dia saat menemukan istrinya bersembunyi di dalam kamar mandi dengan keadaan setengah telanjang.
Melihat itu, Ade pun tersulut emosi, tapi untungnya berhasil ditenangkan oleh security hotel tersebut.

“Sudah pak, sudah. Kami sudah bantu bapak,” ucap seorang security menenangkan Ade.
Berdasarkan hasil rekaman CCTV yang terbagi menjadi tiga bagian, terlihat jika penggerebekan dilakukan pada Jumat malam (25/11/2016) pukul 22.00 WIB di salah satu hotel bintang dua wilatah Kota Tangerang Selatan, sebagaimana dikutip Merdeka.com.
Usai penggerebekan, Ade lantas melaporkan kasus perselingkuhannya ke pemerintah setempat.

“Saya minta Pemkab Lebak memproses mereka dengan sanksi terberat atas perbuatan mereka. Saya tahu, berselingkuh adalah salah satu pelanggaran terberat untuk pegawai negeri yang sanksinya pemecatan secara tidak hormat,”

pungkas pria yang berprofesi sebagai pegawai asurnasi BUMN tersebut.
Berdasarkan pengakuan Ade, perselingkuhan istrinya ini adalah kali tiga dengan orang berbeda. Dua orang sebelumnya berprofesi sebagai PNS dan sopir pribadi.

Mari simak video detik-detik Ade menggerebek istrinya :

1 : https://www.youtube.com/watch?v=CrYHH2nJCWc&ebc=ANyPxKoivK_9VblV8pJgfjUcuFgAHiTsbYi5ZarFLTi8fcWSgroqxYcC9XoXM94niWvyC2a_ChAmHlFnecIbqaD4lHjluAn0RA

2 : https://www.youtube.com/watch?v=fToIwJUVbAE&ebc=ANyPxKoivK_9VblV8pJgfjUcuFgAHiTsbYi5ZarFLTi8fcWSgroqxYcC9XoXM94niWvyC2a_ChAmHlFnecIbqaD4lHjluAn0RA

3 : https://www.youtube.com/watch?v=fToIwJUVbAE&ebc=ANyPxKoivK_9VblV8pJgfjUcuFgAHiTsbYi5ZarFLTi8fcWSgroqxYcC9XoXM94niWvyC2a_ChAmHlFnecIbqaD4lHjluAn0RA

Baca lagi artikel lain : inalilahiwainailahirojiun .. Tenangla kau disana ta ternangis saat melihat jasad kau terbujur kaku..Kita sama sama membesar dari kecik..bergaduh semenya kita da lalui..kini kau pergi buat selamanya .. tunggu aku menyusul yerr – Atie 😭😭😭

Muka pecah badan tersepit .. Ajal sebelum hari jadi kereta masuk gaung (8Gambar)

*Artical Trending World Wide*

Sayu : Foto terakhir .. Ajal bertembung penunggang Y15zr maut rempuh Alza (10Gambar)

Foto terakhir .. Ajal bertembung penunggang Y15zr maut rempuh Alza (10Gambar)

Jengka : Seorang pemuda maut manakala rakan nya cedera apabila motosikal jenis Yamaha Y15zr yang di tunggang mereka bertembung dengan perodua Alza dalam kejadian pukul 2.30 petang semalam di jalan jengka 21 ke jengka 13.

Mangsa yang maut dikenali dengan nama Nor Zulkarnain Nor Hadi manakala rakan nya Lan cedera dan kini di rawat di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah Termeloh dan telah menjalani pembedahan selama 6 jam malam tadi.

Pemandu perodua Alza yang merupakan suami isteri hanya mengalami kecederaan kecil walaupun bahagian hadapan Perodua Alza mereka remuk, mengikut pemandu Alza kejadian tiba-tiba sehingga dentuman kuat motosikal merempuah keretanya.

Mangsa yang maut dan pemandu Perodua Alza merupakan penduduk jengka 21, apa yang paling memilukan Lan sahabat Neng atau Nain yang maut sempat memuat naik foto mereka berdua menaiki motosikal tersebut dan mengucapkan takziah buat sahabat baiknya itu.

Punca sebenar masih disiasat oleh pihak berwajib, Neng seorang insan yang dikenali dan disenangi rakan-rakan tidak sangka ajal nya bersama motosikal memandangkan arwah memang meminati motosikal. Al fatihah

Baca lagi artikel lain : Akhirnya TERBONGKAR Rahsia!! 6 Gambar ANAK DERHAKA Bertukar Jadi BUAYA Yang Di BONGKARKAN Sendiri Oleh USTAZ 🙂

Akhirnya TERBONGKAR Rahsia!! 6 Gambar ANAK DERHAKA Bertukar Jadi BUAYA Yang Di BONGKARKAN Sendiri Oleh USTAZ

*Artical Trending World Wide*